Sunday, August 10, 2014

Es. 41.10

Frygt ikke, for jeg er med dig, fortvivl ikke, for jeg er din Gud. Jeg styrker dig og hjælper dig, min sejrrige hånd holder dig fast. Es. 41.10

Jeg sidder nu en halv time før afgang i bilen mos lufthavnen, hvorefter turen så går til Dar es Salaam i løbet af natten, så jeg lander der 7.25 i morgen tidlig. Derefter er planen at jeg skal på sprogskole i en måned i Iringa, hvorefter jeg så skal starte arbejdet op som bogvolontør i Iringa.

Tingene er pakket og det hele er klar nu, nu kan man ikke gøre andet en at læne sig tilbage og nyde turen, og det arbejde jeg skal ned og foretage mig i Iringa.

Jeg kan nu kun stole på at Gud han har styr på det hele, for i mig selv har jeg ikke ret meget at byde ind med i forhold til det arbejde jeg skal ned og foretage mig.


Jeg styrker dig og hjælper dig, min sejrrige hånd holder dig fast. Er et dejlig ord, at starte et år ophold i en fremmed kultur, væk fra venner og familie, med.

Gud har styr på det, og han lover i sit ord at lytte til hvad vi har at sige. De foldede hænder er enorm magt.

Bedeemner:
At der må være styr på alt det paktiske der skal være styr på, så der ikke er noget der går galt.
At jeg og min bagage må komme godt derned. 

At jeg må komme godt igang på sprogskole, og forblive sund og rask.

No comments:

Post a Comment